Komediální seriál Swedish Dicks televizní stanice Pop TV rozesmává diváky i díky mikrofonům DPA
Zkušený zvukař Peter Ølsted využívá při filmování plejádu mikrofonů DPA k zachycení dynamického zvuku komediálního seriálu.
Zkušený zvukař Peter Ølsted využívá při filmování plejádu mikrofonů DPA k zachycení dynamického zvuku komediálního seriálu.
Na letošní americké turné hudební skupiny Mr. Big dorazila jejich zvukařka s novou výbavou: ND Sérií mikrofonů Electro-Voice.
Steve A. Morrow – mistr zvuku filmu La La Land – používá in-ear sluchátka Phonak Bezchybné sepětí úchvatné hudby s obrazem vítězného oscarového snímku La La Land mají dle slov zvukového mistra Steva A. Morrowa na svědomí také diskrétní – neviditelná – sluchátka firmy Phonak.
Epizoda ‘Connection Lost’ s iPhonem by podle slov oceněného zvukaře Stephena Tibba nebyla vůbec realizovatelná bez in-ear odposlechu invisity.Stephen Tibbo vypráví o zvukové stránce epizody ‘Connection Lost’
Ostřílený FOH zvukař Doug Kimball používá spolehlivé zpěvové mikrofony DPA d:facto™, a nástrojové mikrofony DPA d:vote™ a DPA d:dicate™ 2011, aby dosáhl dokonalého zvuku.
Florian Kresse (FK), business development manažer ve společnosti DPA Microphones, zpovídá zvukaře letošního ročníku této věhlasné soutěže Kaie Reisse (KR). V tomto rozhovoru Kai Reiss vysvětluje použití různých mikrofonů DPA a své zkušenosti v každodenní produkční praxi.
Projekční stěna i skleněná podlaha. Studio 6 České televize prošlo kompletní rekonstrukcí
Bezpečnost v nejdelším německém silničním tunelu zajišťuje Dynacord a jeho systémy Promatrix
Monitory APS Klasik součástí mobilního Acousmonia – prostorové reprodukce zvuku v pražském Anežském klášteře
Společnost Aeryon a její nejmodernější bezpilotní vzdušný prostředek – Sky Ranger – bude pomáhat britským pohotovostním složkám při jejich náročných služebních povinnostech.
Výsledky průzkumu společnosti Lifesize – specialisty na videokonferenční systémy – potvrzují, že firmy si jsou vědomé toho, že pro své efektivní působení potřebují výkonné nástroje pro komunikaci a spolupráci, ale často nemají ponětí o skutečných celkových nákladech na vlastnictví (TCO) těchto řešení.
Podle článku, který vyšel v magazínu Boston Globe, je v dnešní době kolem osmdesáti procent kanceláří otevřeného typu.